Een dag met veel nieuws over #mantelzorg etc
Dit is echt al jaren een groot probleem. Zonder DigiD, zonder machtigingen moet ik (#bewindvoerder en #mentor) alles per post, telefonisch of zelfs in persoon regelen. Dat kost zoveel tijd!
(En die huppeldepup professor vindt dat we niet zo moeilijk moeten doen over mantelzorgen)
https://www.trouw.nl/binnenland/ombudsman-overheid-dwingt-burgers-tot-fraude~be2591d5/