Hei, alle venner! I dag skal jeg skrive litt CSS :)
@augustl godt å høre at du utøver edb! Jeg skal bruke dagen til å grave etter riktig loggebibliotek i en mikroskopisk tjeneste.
@nilsdrakedrepar jeg har sett på Twitter at k8s og microservices er teit! Kanskje det er mere aksept for sånt her på Mastodon
@augustl det er helt Texas her på mastodon, du kan tilmed linke til hvilken som helst SoMe tjeneste du måtte ønske 😱