Zit je in Bucharest in een van de betere hotels, rustig van je ontbijt buffet na te genieten met een lekkere cappuccino in een ontbijtzaal ter grootte van een balzaal, komen er Hollanders naast me zitten.
@knijntje gezellig ;)