Till salu: Två stycken Edgerouter 8-R. Båda fungerar utmärkt, inkluderar elkablage, rackfästen. Skicka meddelande om du är intresserad.
@joacim jag är.
@jj Ok, en eller två? :)
@joacim beror ju lite på vad du vill ha för dem.
@joacim men jag kan gott tänka mig båda om priset är ok.
@jj 400 styck?
@joacim blir fint, då tar jag gärna båda.
maila mig på [email protected] om detaljer för skickande (eller upphämtning i/nära Sthlm) och swish?
@jj Bor två mil norr om vallentuna om du vill komma och hämta. Swish blir fint.
@joacim De är en del av mitt octeon-kluster just nu, ny-installerade/uppdaterade till OpenBSD 6.9-beta.
@jj Wait what - kör du dem som servrar? Det är ju genialiskt!