@annakansalais olen juuri niin kypsymätön, että tirskahdan aina Litorinanmeren kohdalla. #Tirsk
"Testin jälkeen paksuus oli kasvanut 17 prosenttia, ja pussi oli jämäkkä"
https://www.tivi.fi/uutiset/a/4461a40a-df4c-49a1-9521-06ea0119fcd0
Viidennessä Donut Labin julkaisemassa akkutestissä ja neljännessä VTT-raportissa testattiin aiemmassa mittauksessa rikkoutunutta kennoa. Asiantuntija ei ymmärrä, miksi näin tehtiin. Donut Labin toimitusjohtaja Marko Lehtimäki kertoo, että akkukennossa on koko ajan ollut reikä.
Aina yhtä veikeää, kun bongaa julkisella paikalla jonkun Twitteristä tutun vaikeistolaisen. Tekis niiiin mieli mennä tervehtimään oikein aidon jofistisen hersyvällä tyylillä. Sitten voisin seurailla, kun ne kiipeilee paniikissa seinille 🤭