De NOS besteedt nog erg weinig aandacht aan het feit dat door die tweede hittegolf iemand bij de Concertzender nu weer een uur dub zal moeten draaien zondag

đŸ”†đŸŸ„đŸ”†đŸŸšđŸ”†đŸŸ©đŸ”†

#afzien #meerDubIsMeerBeter