Nu blir det Sunkit! 🔋

#klubbsunkit #visby #almedalen
NĂ€r det blivit för mycket av champagne-frukostar, sĂ„ följer vi Fridolf Rhudins exempel och tar Vaxholm I och ”tjusar flickor i hundratal”. I sommar hittar du Sunkit hĂ€r: Almedalen 25/6, Ersta terrass 24/7 och 6/8. Hepp! #vaxholmettan #fridolfrhudin #klubbsunkit
Den 1 juni öppnar sommaren och den sjÀlvklara Yma Sumac-sÀsongen. Vi ses och hörs pÄ lönemÄndag med Sunkit pÄ Debaser Nova. 17-23. Fri entré. #ymasumac #klubbsunkit #debasersthlm
Jaha — Sunkit pĂ„ mĂ„ndag den 1 juni! Kör vi nĂ„t med Julia Caesar, tro? Kom sĂ„ blir du varse! Debaser, Stockholm, kl 17-23. Fri entrĂ©. ✌ #juliacaesar #klubbsunkit #varse
30 Är! Firande fortsÀtter! MÄndag den 1 juni Àr det Sunkit pÄ Debaser. Burt och Ny-Magnum vid skivspelarna. Kök och bar frÄn 17, klubb ca 18-23. Fri entré? Fri entré! #klubbsunkit #debasersthlm #debasernova
Hej, du dĂ€r! 👋 Följ med oss in i grĂ€nden — hĂ€r har vi klubb, alla tiders klubb. Bara udda och bortglömd populĂ€rmusik. SĂ„na hĂ€r grejer hittar du ingen annanstans. 👀 Sunkit. MĂ„ndag den 1 juni. Bar och kök frĂ„n 17, klubb ca 18-23. Fri entrĂ©. Bara pĂ„ Debaser Nova. Foto: Erik Brodin #klubbsunkit
Vi ses vĂ€l pĂ„ Sunkit mĂ„ndagen den 1 juni?! 🎉 Spelar vi nĂ„got med Åke Sandin? Det kan förekomma! 🙂 Kök och bar 17:00, klubb 18:00-23:00. Fri entrĂ©! Debaser Nova, Hornstulls strand 4, Stockholm. 🌞 #klubbsunkit
Oklart varför, men har man tvÄ plattor med Tre BlÄ sÄ visar man gÀrna upp dem! (Och en gul!) #treblÄ #treblÄochengul #klubbsunkit
”ALI — Ă€r det du sjĂ€lv som gett ut skivan?” ”Nej, ALI Ă€r ett stort skivbolag!” Anna-Lisa Ingemanson, ensam i sitt slag. Vilken Ă€r din favorit? đŸ€© #annalisaingemanson #realpeople #klubbsunkit
Idag inleds jubileumsĂ„ret 2026. Under det Ă„r som Sunkit fyller 30 kommer det att hĂ€nda en hel del — vissa saker kanske mer överraskande Ă€n andra — sĂ„ hĂ„ll ögon och öron öppna. 👀 IkvĂ€ll firar vi lönemĂ„ndag med klubb pĂ„ Debaser i Stockholm. Kök och bar frĂ„n 17, klubb ca 18-23. Fri entrĂ©! #klubbsunkit #debasersthlm