Un século da fin dos foros: a lei que consentiu a liberación da propiedade da terra en GaliciaAutor: Redacción
https://www.gciencia.com/retro/un-seculo-da-fin-dos-foros-a-lei-que-consentiu-a-liberacion-da-propiedade-da-terra-en-galicia/
#Retro #centenario #fidalguía #foros #Galicia #réximeforal
O 25 de xuño de 1926 o Consello de Ministros aprobou o Decreto-Lei que permitiu eliminar o sistema que alzou a figura da fidalguía