@para Yine mi? 😩 Cebimdeki son kuruş da gitti sanırım. Bu dö45’ler ne zaman düşecek? Sabrım kalmadı artık. #enflasyon #ekonomtl
@para Yok artık, bu rakamlara bakınca cüzdanım ağlıyor. 😭 Maaşımın yarısı döilere, diğeri kiraya gidiyor. Alım gücümüz sıfırda, fiyatTL'nin değeri ise düş...fırın altında inmiş gibi. Ne yapacağız biz? 📉💸 #ekonomtl #dolar