"Pelasin" #TheFairysSong -nimisen tekeleen lÀpi. Tai siis kyseessÀ visual novelli, niin lÀhinnÀ klikkailin tarinaa eteenpÀin.

EipÀ hirveÀsti sÀvÀyttÀny, mikÀ johtuu kaikkein eniten varmaan siitÀ, ettÀ olen 50v mies ja pelin kohderyhmÀ oli selkeÀsti 12-15 teinitytöt. Olishan ton voinu jÀttÀÀ keskenkin, mutta pÀÀtin vuosia sitten, ettÀ elÀmÀssÀ olis hyvÀ saada asioita joskus loppuunkin. TÀhÀn se pÀÀtös nyt sitten johti.

Hienoa taustagrafiikkaa kyllÀ, mutta tarina oli aika huono, musiikki sattui ajoittain korviin ja tÀssÀ iÀssÀ huomas jo tosiaan ettÀ kaikki hyvÀt piilotetut viisaudet on jo opittu ennen.

Ihan ok 6 tuntinen, mut olenkin hyvin kÀrsivÀllinen luonne. Glitchwaveen piirtyi nyt vaan 1.5 ⭐/ 5.0 ⭐

#pelit #WallunPelit