Em vull comprar un monitor de 24", per a començar a imitar l'ordinador que tenia fa un temps, que va morir.
Miro per Internet i veig que els FDP #Amazon el tenen €60 més barat que enlloc, i que 'usat' és menys de la meitat que 'nou'. He comprat aparells 'usats', aquest no és el problema, però sí que n'és que no hi hagi altres que puguin competir en preus. 😟😞
#botigues #comerç








