Yvo Verschoor

@yv
116 Followers
82 Following
367 Posts
Everything new about technology and society. Working for Consumentenbond. Tooth & toots are my own. https://9mu.nl/indexen.php .
Met de mobiele museum #airco lukt het om de ruimte zeer stabiel op 25,7 graden te houden. M.a.w; kennelijk wordt er in deze toestand even veel warmte onttrokken aan de ruimte, als er weer terug in gaat, via muren, raam en kieren. Thermostaat? Niet nodig ;-) Compressor draait continu en staat aan sinds ongeveer 8:40.Het totaal aan onderdelen verbruikt zo'n 763 Watt. #homeassistant
"Bij de loodgieter thuis, lekt de kraan", zegt men wel eens. Is hier ook zo. Maar ik heb wél een warmtepomp. Een heus monoblock. En super #duurzaam want ik vermoed dat hij begin jaren 90 gefabriceerd is. Hij gebruikt R22 als koudemiddel. Fun fact, dat spul was minder slecht voor de ozonlaag dan andere koudemiddelen toen. En de GWP is ook nog lager dan R410A; goed bezig! 700 Watt en het lukt hiermee de kamer van 28 graden naar 26 graden te krijgen. Scheelt toch iets. 😎 #hitte #hittegolf #warm
Nieuwe naafkapjes bestellen voor de auto. Prima te doen. Verzendkosten €399. Dan verwacht ik wel dat de koerier met een Roll-Royce voor komt rijden, verdorie!

Beste AI of LLM, je helpt me al een tijdje met allerlei vragen. Je bent dus een soort persoonlijke assistent voor mij. Tijd voor een functioneringsgesprek!
Mijn eerste en enige vraag; "Hoe vind je zelf dat het gaat? "

( 🧐 Slotconclusies uit lange antwoorden van twee van mijn werknemers: "Ruim voldoende..." weten we dat ook weer 😉 )

Sta je dan met je #EV het goede voorbeeld te geven…. Weigert zo’n oplaadstation weer eens. In de 10 minuten dat ik alle betaalopties heb geprobeerd hebben heel wat satans-sap auto’s op de achtergrond de tank volgegooid.
<zucht> nog ruim voldoende om een stuk verder te komen, dus weer doorrrrrr. #1ewereldprobleem
Ik wilde weten wat het koudemiddel vulgewicht is van een bepaalde Toshiba #warmtepomp Als een #LLM zoals #ChatGPT een vaag antwoord geeft, dan is mijn advies: Gewoon terug-hallucineren.
Nee, brandweer sturen hoeft niet. Het is MK.Gee het is muziek*, rook en licht.
* bak herrie dat ook.
#festivaltentthatshallnotbenamed #lowlands
Het Noord Nederlands Orkest speelt de nieuwste nummers van hun jongste album. ;-) #lowlands #alpha #NNO
Het staat goed vol bij #Raye. Prachtig optreden. #lowlands #alpha
-> That warning e-mail itself asks whether you find it suspicious, or whether you yourself attempted to log in. It is the latter. But that button leads to nothing. It doesn't throw the e-mail away either. Only an extra screen with explanation and a 'cancel' button (which also does nothing, because it links to the previous screen).
Well. Clearly a bug. 2/2
#google #security #authentication #2FA