Pointen er ikke at rådende i artikkelen nødvendigvis er dårlige. Det er absurditeten i at spørge en milliardær om økonomisk råd, som forslår at spare 36500 kr om året på kaffe.
Ok, så jeg dropper bare kaffen de næste 27000 år, så har jeg den første milliard.
Godt at se at kaffe-avocadotoast-klicheen fortsat lever i bedste velgående.
Det kan I gøre bedre #nrk.
https://www.nrk.no/nyttig/xl/_-dette-er-veien-til-en-million-1.17858290
Another great piece by The Market Exit.

Datatilsynet har ret. Vi bør ikke lade det være op til de individuelle platforme at håndtere sensitive data som billeder af pas. Hvis man fra staten ønsker aldersverificering må man gå med i EUs app løsning eller lave sin egen, fx via BankID el.
https://www.nrk.no/norge/datatilsynet-bekymret-for-personvern-ved-aldersverifisering-1.17860495
Another great take on why decision makers fail to recognize large systemic issues like inequality. #taxwealthnotwork #wealthtax #inequality

Ud over at hele sagen jo er ren spekulation, så er ironien selvfølgelig at alderspension er den største enkeltpost på statsbudgettet.
https://e24.no/privatoekonomi/i/M7AL25/advarer-om-hytte-skattebombe-paa-hvaler
Good to see @garyseconomics.bsky.social back in the frame.
https://youtu.be/IBsau5GlYcU?is=Z0C1p3WyHBBp0hFz
Tax wealth, not work!
