Nic3 πŸ‡ͺπŸ‡Ί

@Nic3
81 Followers
142 Following
1.4K Posts
European Dutchy!
*Hardlopen (running), Politiek (politics), woont in Den Haag (living in The Hague), thrillers lezen.
App via #Signal. #GoMastodon
Laatst voor het eerst uitgeprobeerd met #Randstadrail 3 , ingestapt van Zoetermeer Centrum West naar Den Haag, Beatrixkwartier :D in het midden van de nacht toch erg fijn dat dat mogelijk is :D #fiets #lift
@NS_Online
@Zjaan merci!

RE: https://social.overheid.nl/@BZKopensource/116770424383243538

"We want to thank the Dutch government who sponsored a significant part of this effort"

Geweldig om te zien dat Mastodon zoveel doorontwikkelt, en nog leuker om te zien dat het niet onopgemerkt voorbij gaat! Γ‰n dat zelfs de overheid een dikke duit in het zakje doet!
Dank @BZKopensource

#MASTODON
#HAPPY

@hermannus @SandraDeHaan ah merci, dat maakt het wat duidelijker idd!
@SandraDeHaan dankje, nu snap ik het beter idd. 'Lapwerk' was het woord waardoor, goed gevonden! πŸ˜‰
@SandraDeHaan bedabkt voor het delen. In mijn hoofd is iets herstellen nogsteeds gelijk aan iets repareren. Welk verschil proberen ze te definiΓ«ren? Weet jij dat?

@Fietsersbond dankje!

Hebben jullie ook updates over bijv electrische fietsen rondom Den Haag? Collega's wonen in Pijnacker en zou graag daar wat meer over weten om te zien of ik 55 minuten gewoon fietsen kan inkorten door met een electrische gaan :)
#dtv

#mastodonvraag ik heb een OV vraagje!
Ik zou (buiten de spits) in Metro E (Den Haag/Pijnacker) de fiets mee willen nemen. Buiten de spits mag een compacte stadsfiets erin.
Maar - metro E is twee verdiepingen met de trap, hoog instappen te DH CS ( een rits aan trappen). Ik weet geen grote lift, is die er waar mn fiets in past? #denhaag @NS_Online

https://www.nu.nl/opmerkelijk/6399510/nep-ambulancebroeder-slaat-opnieuw-toe-marathon-sneek-verliest-vergunning.html

De marathon van Sneek is de vergunning kwijtgeraakt, omdat het EHBO-plan is opgesteld door een veroordeelde nep-ambulancebroeder uit Groningen.

Nep-ambulancebroeder slaat opnieuw toe: marathon Sneek verliest vergunning

De marathon van Sneek is de vergunning kwijtgeraakt, omdat het EHBO-plan is opgesteld door een veroordeelde nep-ambulancebroeder uit Groningen. De organisatie wist niet dat de veroordeelde oplichter erbij betrokken was. Het is nog niet duidelijk of de marathon zaterdag door kan gaan.

NU
@chrisn @Greenchoice merci voor de link!