Het koelt sneller af vanavond dan ik had verwacht
Grote ventilator uit de woonkamer in de slaapkamer gezet dat geeft toch iets meer koelte dan twee kleintjes
Heel bizar maar ik heb al een week, ondanks (of misschien dankzij al geloof ik dat niet echt) de warmte, 's nachts geen last van spasmen of spierspanning in mijn benen
En hier is de tweede afkoelfoto van vandaag. Het is geen sneeuw maar wel verkoelend
Gevalletje opgestaan plaatsje vergaan
Ik ben gisteren helemaal vergeten een afkoelfoto te delen, dus ik doe er vandaag wel twee. De andere volgt vanmiddag
Er moet weer schootgehangen worden hier 😻🥵
Het pakketje was van uniqlo en daar zaten o.m. airism-hemdjes in. Ik had ze nog nooit gehad maar ben erg tevreden
Brood (en lekkers) en pakketje zijn binnen. Het was warm maar ik vond het nog te doen. Op iedere plek in de schaduw met een beetje wind bleef ik even staan
Straks maar even naar buiten, naar de bakker en pakketje ophalen.