Wat is zo’n #winterkoninkje toch ook ook een poepie 😍 #VogelsKijken #Natuurbeleving
Recht tegenover me (terwijl ik half onderuit gezakt op de bank zit) zijn twee winterkoninkjes een nest aan het bouwen. In de kerstkrans die we nog niet opgeruimd hadden. Zo geweldig. (luiheid loont)