Lærerne har sagt i alle år at det er greit med 45 arbeidsuker pluss 5 ferieuker. Men i møte med konsekvensene (at vi ikke jobber etter arbeidstid, og selv bestemmer når vi skal avvikle ferien) har arbeidsgiverne alltid firet på kravet.
Ser ut til at det blir en brukbar striekesesong igjen.
