Vooral de cultuurverschillen vallen op:
๐ณ๐ฑ Na 150 jaar wordt het tijd voor #excuses voor #slavernijverleden aan โde #Oostโ en โde #Westโ
๐ฎ๐ฉ Oh? Dat is geweest.. we zijn meer met nu en de #toekomst bezig..
๐ธ๐ท Op 19-12? #Rechtszaak: nee! (andere datum!) Die minister? Nee, de #president of eigenlijk de #koning! En #zwartepiet moet #verboden worden. En het woord โ#negerโ moet #strafbaar worden. En we willen structureel #geld zien voor nazaten en instellingen. En.. ?
Wow.. je zou er stil van worden..
