Ik krijg inmiddels slapeloze nachten van de jaren '30 vorige eeuw vibe die door NL gaat. #Extreemrechts en #neonazis krijgen een platform en worden gefaciliteerd om hun ideeën te kunnen uiten. #Gemeenten en #media faciliteren en helpen daarmee #xenofobe #racistische en #discriminerende gedachtegoed te normaliseren. We weten waar dat uiteindelijk naar zal lijden. (En ja, dat hoort met ei, maar ik schrijf het bewust zo.)
In een debat over #christen vervolging pakken de fascisten uit om het over hun #xenofobe en #racistische agenda te hebben, zoals dat te verwachten viel. Geen woord over het bekende brede sexueel en kindermisbruik binnen de kerken en het verdoezelen daarvan.
Dat wereldwijd christelijke #kerken een belangrijke rol spelen in het onderdrukken van #vrouwen en #lgbt, ook dat houden de politici vandaag liever buiten de diskussie.
Als #kamerlid heb je toch ook een #individueel #moreelkompas, onafhankelijk van je #partij? Waarom sta je dan toe dat dit #immorele, #xenofobe, #rascistische #kabinet nog blijft zitten? Gooi je #partijdiscipline nou eens overboord en vecht voor de #democratie !
Heeft iemand de #xenofobe partijen al verteld dat we massa #immigratie krijgen als we niets aan het #klimaat doen

OOOPS... 🤣 🤡 🤠 😃

Questo è un ECCELLENTE risultato in vista delle #europee e del vento che è finalmente cambiato in #europa, e presto cambierà anche in Italia: le #balle #populiste e #xenofobe dei partiti #sovranisti presto verranno spazzate via dagli europei