Ik merkte de afgelopen tijd iets bij mezelf en een lieve vriendin maakten me daar opmerkzaam op. Als je te lang in je hoofd woont, zoals ik dat heb gedaan, dan begin je langzaam te veranderen. Verdriet wordt een gedachte over verdriet. Vreugde wordt iets dat je plant in je agenda. Een ontmoeting wordt een afspraak met begin- en eindtijd. Alles komt net iets verder van je af te staan. En ergens onderweg raak je het contact kwijt met wat je eigenlijk voelt. #voelen #hart
https://kanteldenker.wordpress.com/2026/06/02/denkhoofdmensen/


