@jbmr Zeker.
En tussen alle bedrijven door ook nog 2 oud-leerlingen.
1 die al 13 jaar weg is met een zwaar hart en 1 die net 4 maanden weg is.
Die laatste wilde heel graag vanaf januari op dinsdag en donderdag stagelopen voor zijn niveau 2 opleiding. Bij de congiërges. Die hem uiteraard erg graag wilden helpen.



