Het 40-jarig jubileum van dit album was een week geleden. Toch maar weer een keertje #TheSmiths opgezet. #Morrisey is een eersteklas asshole. Maar #TheQueenIsDead is toch wel een parel, hoor. Godverdomme!
https://open.spotify.com/album/5Y0p2XCgRRIjna91aQE8q7?si=q2JJJlRCTf20nwqmzGp3Yg






