El dimarts vam precintar l’Ajuntament i vam demostrar que La Cinètika té el suport i la solidaritat de la classe treballadora del Palomar i de tota Barcelona.
Collboni, tremola, les estructures populars es defensen!
❤️🔥 Ahir vam ser un miler, demà serem milions!
Moltes gràcies a totes les que vau venir! Us estimem!
#solidaridadokupa #okupa #okupayresiste #defensemlacinetika #santandreudelpalomar #barcelona #STAP #antifeixisme #autogestió #antifascismo #endreçamaquesta #antigentrificación #antigentrificació #noalplaendreça

