In deze bloedhitte toch nog een ommetje gemaakt, maar was er na 30 km wel klaar mee 🥵
In deze bloedhitte toch nog een ommetje gemaakt, maar was er na 30 km wel klaar mee 🥵
#goodmorning #cyclists (and everybody else offcourse 😀)
Veel wind en wat regen, maar zeker niet koud!
#singlespeed #singlespeeedrandonneur #steelbike#fietsvanstaal #cycling #fietsen #biketoot
Nice ride back home.
#singlespeed #steelbike #commuting #fietsen #cycling #biketoot
Vanmiddag een dikke 100 km door het mooie Groningse landschap gefietst, nou ja, gefietst, geploeter, wat een wind 🌪
En ja, zo nu en dan moeten schuilen.
#singlespeed #singlespeedrandonneur #Groningen #cycling #fietsen #steelbike #biketoot
Heerlijk stukkie wezen trappen vanmiddag, laatste 5 km nog een verkoelend buitje, dat mag de pret niet drukken 😁🚲
#singlespeed #singlespeedrandonneur #steelbike #cycling #fietsen #bijenkorf
De remrand van mijn voorwiel was dusdanig ingesleten dat die vervangen moest worden. Laat ik nog een mooi Vision wiel hebben liggen!
#singlespeed #bikerepair #recycle #cycling #fietsen #biketoot
Aangezien ik ongemerkt toch veel lange afstanden fiets (onlangs nog 252 km op mijn singlespeed) ben ik maar eens lid geworden van randonneurs Nederland (randonneurs.nl).
Nu maar eens serieus brevetten gaan fietsen!
#singlespeed #singlespeedrandonneur #randonneur #fietsen #cycling #biketoot