#koyhyys #kurjistaminen #kyykyttaminen #yhteiskuntaväkivalta #idiotismi #sekoilu #tyhmyys
Suurkiitos Suomen paskin hallitus Sipilän pskahallituksen jälkeen.
Kateellisten ja katkerien konservatiivien huuhaapolitiikalla huutolaisuutta, köyhyyttä, velkavankeutta.
Hajoita&Hallitse!
Diktaattorit ovat takuulla kateellisia näin hienosta politikoinnista. Kerrassaan mahtavaa, upeeta, fantastista!
Ilmiöön liittyy tietenkin avustusjärjestöjen, etsivän nuorisotyön, järjestöjen avustusleikkaukset.
Siihen liittyy terveydenhuollon yksityistäminen ja julkisen terveydenhuollon rapauttaminen. Julkist mielenterveys- ja päihdehuoltoa ei käytännössä enää edes ole köyhien ulottuvilla kun jelkisen terveydenhuollon hintojakin on nostettu kohtuuttomasti.
ALV:a, konservtiivien tasavaeroa ilman progressioita - on korotettu. Ruuan osalta ei, mutta ihminen ei elä pelkästä leivästä, nuori kenen pitäisi itsenäistyä ja muuttaa omilleen.
Ei ihme että moni tilaa Temusta kun kaikki on kallistunut ilman progressioita.






