#koyhyys #kurjistaminen #kyykyttaminen #yhteiskuntaväkivalta #idiotismi #sekoilu #tyhmyys
Suurkiitos Suomen paskin hallitus Sipilän pskahallituksen jälkeen.

Kateellisten ja katkerien konservatiivien huuhaapolitiikalla huutolaisuutta, köyhyyttä, velkavankeutta.

Hajoita&Hallitse!

Diktaattorit ovat takuulla kateellisia näin hienosta politikoinnista. Kerrassaan mahtavaa, upeeta, fantastista!

Ilmiöön liittyy tietenkin avustusjärjestöjen, etsivän nuorisotyön, järjestöjen avustusleikkaukset.

Siihen liittyy terveydenhuollon yksityistäminen ja julkisen terveydenhuollon rapauttaminen. Julkist mielenterveys- ja päihdehuoltoa ei käytännössä enää edes ole köyhien ulottuvilla kun jelkisen terveydenhuollon hintojakin on nostettu kohtuuttomasti.

ALV:a, konservtiivien tasavaeroa ilman progressioita - on korotettu. Ruuan osalta ei, mutta ihminen ei elä pelkästä leivästä, nuori kenen pitäisi itsenäistyä ja muuttaa omilleen.

Ei ihme että moni tilaa Temusta kun kaikki on kallistunut ilman progressioita.

https://www.aamulehti.fi/omaraha/art-2000011929622.html

Nuoret tilaavat ruokaa velaksi – sitten alkaa kierre, joka Tampereella tunnistetaan jo hyvin

Nuoret tilaavat ruokaa ja arjen tarpeita kotiin luotolla, vaikka rahaa ei oikeasti ole. Pienistä ostoksista voi syntyä nopeasti maksamattomien laskujen kierre.

Aamulehti
"Vaaliväittelyissä pitäisi keskustella siitä, miten luodaan investointivetoinen, ekologista jälleenrakennusta toimeenpaneva ja korkean jalostusasteen talous, joka samalla vahvistaa työllisyyttä ja tasapainottaa julkista taloutta." #HS #tekoäly #leikkaukset #sekoilu @[email protected]

HS:n tekoälylaskelma julkisest...
HS:n tekoälylaskelma julkisesta taloudesta oli jonkinlainen rimanalitus sanoo ekonomisti – ”Viimeinen naula pettymyksen arkkuuni”

Suomessa niitetään nyt täysin pieleen ajoitetun sopeutuksen satoa. Se näkyy kasvavana julkisen talouden alijäämänä ja kasvaneessa työttömyydessä, sanoo ekonomisti Jussi

KU

Note to self:

Kun haluaa kahvia, kannattaa seinään laittaa keittimen johto, ei paahtimen.

#arki #sekoilu #sählä

Lähistöllä nyt muutenkin #sekoilu: pyöräkaista vain loppuu kesken, mutta juuri siltä väliltä puuttuu pyörätiemerkki. Työmaan takia on kyllä tuotu lisää pyörätiemerkkejä jalkakäytäville, mutta yksikään niistä ei ole sellaisessa paikassa että auttaisi tuon katoavan pyöräkaistan kanssa.

#pyoraily #kiertotietkuntoon

Pasilasta on löytynyt autojen musta aukko: yksisuuntainen tie muuttuu työmaan merkintöjen takia pyörätieksi.

Mitäköhän tässäkin on taas käynyt? Urakoitsijalta loppunu F52 jalankulkijalle tarkoitettu reitti -merkit kesken?

#työmaa #sekoilu #kiertotietkuntoon

Missä Purran huumetestivaatimukset tanssiesityksen jälkeen?

#purra #tanssi #huumetesti #sekoilu

Luulin, että tällainen sekoilu oli lopetettu!

Jo silloin, kun oli niitä suklaa- ja salmiakkisipsejä.

Mutta niiden jälkeen tuli vielä kanachipsejä.

Tai edes silloin, kun joka paikkaan alettiin tunkea suolakaramelliä.

Tai edes pizzadonitseihin.

Mutta eilen näin kaupassa pizzamuffinsseja.

Ja tänään ranskalaispizzan.

Ei #elintarviketeollisuus lopeta tätä sekoilua koskaan.

(Pizzapuustit oli hyviä, mutta niiden valmistus tiettykin lopetettiin, kun ne oli vegaanisia.)

#ruoka #sekoilu

Kolmen nautajauhelihapaketin päästöillä saa 69 kiloa tofua. #tofu #sekoilu
Bluesky

Bluesky Social
Heittäkääpä parhaat tofureseptinne. Avaan omalla lenpparitavalla marinoida tofun eli paahtamalla. Tofuhan pitää ensin pakastaa ja sitten sulattaa. Sen jälkeen tofusta lähtee enemmän nestettä ja kuivaaminen on helpompaa. #tofu #sekoilu jalotofu.fi/reseptit/nop...

NOPEA UUNIPAAHDETTU JA MARINOI...
Bluesky

Bluesky Social

Katselin askellaskentaappiani, ja ihmettelin, miksi tänään yhteen mestaan mennessäni on askelia n. neljännes vähemmän kuin sieltä palatessani, vaikka matka on täsmälleen sama.

SITTEN MUISTIN, ETTÄ JUOKSIN SINNE, KUN TAAS OLIN KELLONAIKASEKOILUJENI TAKIA MYÖHÄSSÄ!

#myöhästyminen #säätö #säätäminen #sekoilu #autismi #AinaMyöhässä #askel #askeleet #arjenhallinta