Kivat vaan teille, jotka ootte täällä puhuneet Sanaseppä-pelistä. Oon nimittäin koukussa. Ja tänään oon tuskastellut, miksi kirjaimissa ei ole mukana ä-kirjainta. Olisin tarvinnut sitä aika moneen sanaan. 😅
Taidan jäädä Mestari-tasolle, koska kohta pitää mennä nukkumaan, ja taidan kuitenkin arvottaa unia yli keksimättömien sanojen. 😁


