#VVD wordt door #D66 erbij getrokken. Ook zonder #VVD had deze coalitie een meerderheid, dus waarom laat #PRO dit gebeuren? #renkum #Vragen archive.md/rEBAK

archive.md/rEBAK

RE: https://bsky.app/profile/did:plc:uejo3s3zv4d2o4qfux34bw7k/post/3moku5fejw22b

Maak zondagmiddag 7 juni van 11.00-17.00 kennis met πŸ’― % elektrisch autodelen #OnzeAuto op het Dorenfest in het πŸ’še hart #Doorwerth!
Als 1e πŸš™ (en πŸš‰, 🚲, meer ruimte 🌿 op straat) of als 2e auto.
✨Superdeluxe,✨ superhandig, ✨ superdichtbij.

Wil je ontdekken, uitrekenen of het voor jou interessant is.

https://www.onzeauto.com/samenslimrijden/doorwerth

Check de website met ANWB rekenhulp, maak kennis met 3 maanden introductie periode & proefrit. Tot op het Dorenfest πŸŽ‰!

Dit kan ook in #renkum natuurlijk!

Autodelen met jouw buren in Doorwerth | OnzeAuto

De deelauto's staan op een vaste plek in Doorwerth. Je deelt alleen met mensen die je kent of leert kennen. Deel je mee?

Er kan nog wel wat meer bij in gemeente #Renkum. #spreidingswet #opvangvluchtelingen

Bekijk hoe jouw #gemeente het doet met de opvang van #vluchtelingen.
https://datawrapper.dwcdn.net/h2QlL/6/

In het zeer groene Renkums Beekdal #Renkum
Het was zulk mooi (maar koud) weer dat het weer eens tijd was voor een filmpje. Met de velomobiel op weg naar mijn werk.
#regel17 #strada #renkum
Je zou maar in #Renkum wonen, naast #Parenco #SmurfitKappa. En dan hebben we het nog niet over de idioot grote hoeveelheden #grondwater wat ze onder de #Veluwe wegtrekken voor het wit wassen van papier.
#PFAS #gifstoffen #luchtvervuiling
14:11u Opschaling in Renkum (Middel brand)
Locatie: Van Walchrenstraat, Renkum
Soort brand: bijgebouw
VR: Gelderland-Midden
#P2000 #renkum
https://p2000.page/u-1948274a-0c58-1568-21d0-1d132c326a21/3
Lokale partijen in #Renkum bedriegen de inwoners door paginagrote advertenties te plaatsen, en te doen alsof het artikelen zijn. Wat een walgelijke acties zijn dat. Wat kun je hier tegen doen? www.rijnenveluwe.nl/reader/87921... #Populisme #dtv
https://thuiszittersoosterbeek.petities.nl nieuwe #petitie "Maak een plek voor thuiszitters in het gemeentehuis in Oosterbeek" #oosterbeek #renkum
Maak een plek voor thuiszitters in het gemeentehuis in Oosterbeek

Het gemeentehuis in Oosterbeek komt leeg en wij willen er graag ook plek krijgen voor onze thuiszittende tieners. Het betreft een ontwikkelplek voor jongeren vanaf 12 jaar met grote affiniteit met technologie vormgeving of ict die zijn uitgevallen in het onderwijs of dreigen uit te vallen. https://thuiszittersoosterbeek.petities.nl