#DeliverUsMars with the #UEVR mod is the most immersive experience I've ever had in #VR. Just mind-bogglingly amazing
#DeliverUsMars with the #UEVR mod is the most immersive experience I've ever had in #VR. Just mind-bogglingly amazing
Jee! Kirjailijaliiton julkaisema Kirjailija-lehti teki jutun pelaamisen vaikuttamisesta kirjoittamiseen. Meikä kynähemuli oli yksi juttuun haastatelluista.
https://kirjailijalehti.fi/henkilokuvat/roolipeleissa-kirja-leikitaan-elavaksi/
Olenko päästäni ihan sekaisin, jos mietin sellaista, että pitäisi jossain välissä vertailla läpi gogin tarjonta vs. Steam-toivelista ja siirtää Steam-toiveista gog-toiveisiin kaikki ne pelit, jotka gogista löytyvät ja poistaa ne toiveet steamista? Koska kuitenkin mieluiten ostelisin pelejä gogista Steamin sijaan ihan vain sen takia, että silloin minulla on parempi kontrolli ostamiini peleihin.
Commodore Amiga, 1989.
Persian Gulf Infernoa ei ollut ihan jokaisella. Minullapa oli!
Pääsi ampumaan pumppuhaulikolla hulluja arabeja, jotka huusivat ”J’ama jii!”. Kuolivat siististi, veri lensi, ruumiit jäivät. The world economy was at stake.
Kaikki oli silloin yksinkertaisempaa.
Huomenta!
Arvatkaas kuka on saanut oman selainpelin? 🥺 No Punch-apina tietenkin!
#peliMastodon #pelit #punchmonkey #punchmacaque #huomenta #lauantai #viikonloppu
Ai ettien että! Lapsena alkanut innostus kaikenmaailman hävittäjiä kohtaan vaan pitää pintansa ja sai lisää ponttakin, kun Playstation Plussan helmikuun peleissä oli Ace Combat 7! Voi sitä iloa ja riemua!
En tiedä mikä näissä on ja vetää puoleensa, mutta voi jösses sentään ❤️
Alla kuvankaappaus pelistä. Menopelinä yksi henkkoht suosikkikoneistani, eli F-14A Tomcat.
#playstation #peliMastodon #ps5 #acecombat7 #nostalgia #aviaton
Mun ei pitäny ostaa enää pelejä, koska niitä on jo nyt ihan liikaa...
Marvel rivalsia aloittelin eilen. Olen vanha overwatch-narkki, ajalta ennen kakkososaa. Olo on hyvin kotoinen, onhan tämä aivan hävyttömällä tavalla samanlainen peli. Mutta ei voi mitään, hauskaa on.
Tämä hero shooter genre alkaa olla jo niin vakiintunut, että olisi kyllä kiva jos joku avoimen koodin kopio näistä jo nähdä.
Testasin Bookshop simulatorin demoa. Se imaisi kyllä mukaansa ihan huolella, mutta oli tälleen flunssassa turhan stressaavaa kamaa 😅 simulaattoripelien kaksijakoinen luonne on kyllä olla joko just täydellisen rentouttavia ja tosielämää inspiroivia, ja/tai stressaavia riippuen oman pään kulloisestakin tilanteesta.