Lisää huomioita: "öö" on yleisin käyttämäni korvikeääni. Lisäksi aloitan silloin tällöin lauseen "Ja tota". Mutta olen saanut näköjään vähennettyä näitä väliäännähdyksiä aika paljonkin suhteessa muutaman vuoden takaiseen, jolloin viimeksi jouduin käymään luentoni tekstitystä läpi.

#opehommat

Ihan kauheata käydä läpi oman luennon tekstityksen oikeellisuutta, kun kaikki maneerit on kirjoitettu auki. Tosi usein näköjään aloitan lauseen sanalla "elikkä". Sentään en niinkuta melkein yhtään.

#opehommat

Pitäis pakata, pitäis miettiä vaatteet huomisen ylppäreihin, pitäis hommata jostain ruusu, pitäis ruokkia lapset, pitäis sitä sun tätä mutta maadun vaan sohvalla lukuvuoden #opehommat lopetuskoomassa. The struggle is real.
Se on sitten kevät ja se aika vuodesta, kun Aaretin kuolemattomin sanoin toivotetaan sidosryhmät tervemenneiksi laitumille.
#Aaretti #VeikkoHuovinen #opehommat

En tiedä minkä verran tänä(kään) vuonna on ruotsia opittu mutta on oppilaat edes jotain oppineet 😄 Tää syntyi kasiluokkalaisten tekosina miun luokan taululle tunnin alkua odotellessa 👌

#opehommat #teinit

Jaahans, oppilaitoksen syksyn konserttikalenterissa näkyy olevan konsertti "Tähtäimessä nuori Chopin". Taidanpa itse järjestää konsertin "Tähtäimessä Anton Webern".
#opehommat

Haluaisin kutsua Andersin ja muut opetusministeriön tyypit sekä kaikki elinkeinoelämän kesäloman myöhäistämistä vaatvat edustajat koululle ensi viikoksi. Siellä on jo tää loppuviikko menty yhdestä wtf-hetkestä toiseen ja tätä pitäisi sitten jaksaa vielä jokunen viikko lisää? Välkommen vaan, Anders & co 🙄

#opehommat #kesaloma

Haluaisin kutsua Andersin ja muut opetusministeriön tyypit sekä kaikki elinkeinoelämän kesäloman myöhäistämistä vaatvat edustajat koululle ensi viikoksi. Siellä on jo tää loppuviikko menty yhdestä wtf-hetkestä toiseen ja tätä pitäisi sitten jaksaa vielä jokunen viikko lisää? Välkommen vaan, Anders & co 🙄

#opehommat #kesaloma

Kevätretkikausi on nyt kuumimmillaan! Lapsiryhmät voivat varata Saapasjalkakissa-näyttelyyn tunnin mittaisia maksuttomia vierailuaikoja, joissa tutustutaan toiminnalliseen satunäyttelyyn. #opehommat Tietoa ryhmille ja linkki ryhmävierailujen varauskalenteriin: merkkiin.fi/nayttelyt/sa...

Vähän alkaa vissiin muillakin opettajilla olla lukuvuosi vienyt mehut. Kuopuksen luokka vertailee parhaillaan whatsappissa projektityöstä saamiaan arvioita. Yksi oppilas on saanut 8 (ja sanallisesti positiivisen arvion) vaikka ei ole palauttanut koko tehtävää vielä 😆

#kevat #opehommat