Ihan kauheata käydä läpi oman luennon tekstityksen oikeellisuutta, kun kaikki maneerit on kirjoitettu auki. Tosi usein näköjään aloitan lauseen sanalla "elikkä". Sentään en niinkuta melkein yhtään.
Lisää huomioita: "öö" on yleisin käyttämäni korvikeääni. Lisäksi aloitan silloin tällöin lauseen "Ja tota". Mutta olen saanut näköjään vähennettyä näitä väliäännähdyksiä aika paljonkin suhteessa muutaman vuoden takaiseen, jolloin viimeksi jouduin käymään luentoni tekstitystä läpi.


