Yılda 60-70 kitap okumak mı? Yoksa 15 Kitaba Çalışmak mı?
Bir kitabı bitirmekle, o kitaptan gerçekten istifade etmek aynı şey değildir.
Kitap bitmiş olabilir.
Ama fikir zihinde kalmamış olabilir.
Altı çizilmiş olabilir.
Ama hayata taşınmamış olabilir.
Kütüphaneye eklenmiş olabilir.
Ama insana bir yön vermemiş olabilir.
Bir dönem yılda 55–65 kitap okuduğum oldu.
Ama şunu fark ettim:
Tamamı için:
https://www.rapolat.com/bltenler/dnya-kupas-futbol-mu-kresel-dikkat-operasyonu-mu

