Yılda 60-70 kitap okumak mı? Yoksa 15 Kitaba Çalışmak mı?

Bir kitabı bitirmekle, o kitaptan gerçekten istifade etmek aynı şey değildir.

Kitap bitmiş olabilir.

Ama fikir zihinde kalmamış olabilir.

Altı çizilmiş olabilir.

Ama hayata taşınmamış olabilir.

Kütüphaneye eklenmiş olabilir.

Ama insana bir yön vermemiş olabilir.

Bir dönem yılda 55–65 kitap okuduğum oldu.

Ama şunu fark ettim:

Tamamı için:

https://www.rapolat.com/bltenler/dnya-kupas-futbol-mu-kresel-dikkat-operasyonu-mu

#kitap #book #oku #okumak

''...Sadece basit şeylerle beslenen bir zihin zamanla ağır düşünceyi taşıyamaz hale gelir.

Nasıl ki sürekli hafif yemekle beslenen mide katı gıdayı hazmedemezse;

sürekli özetle,

alıntıyla,

kısa videoyla,

reel’le,

kaydırılabilir parçalarla beslenen zihin de bir metnin ağırlığı altında çözülmeye başlar...

https://www.rapolat.com/bltenler/boazdan-geen-sadece-gemiler-deildi

#kitap #oku #okumak #yazı #makale #verimlilik

''Sadece okumak öğrenmek değildir...''

#okumak #anlamak #fikir #tefekkür #kitap