Akkurat det våre pensjonister trenger, mer skatt.
https://www.nrk.no/norge/storste-skatteendringer-pa-tiar_-slik-kan-skatten-din-bli-1.17932849
Akkurat det våre pensjonister trenger, mer skatt.
https://www.nrk.no/norge/storste-skatteendringer-pa-tiar_-slik-kan-skatten-din-bli-1.17932849
🧙🌳🎁 Aujourd’hui, les élèves aident à la ferme avec le nisse !
▶️ Extrait : Le nisse a la taille d'un enfant et ressemble à un vieux monsieur ridé avec une longue barbe blanche.
🗣️ Leur débat du jour : Peut-on vraiment préférer le méchant dans une histoire ?
🙌 Sources du jour : https://normandie-univ.hal.science/ - On l'appelle "nisse" en danois et norvégien et "tomte" en suédois.
Tidleg vettekunst: Scheurens nisser
Eg er vel først og fremst interessert i norsk vettekunst, eller til nøds nordisk. Men kor går då grensene? Kva om ein tyskar, t.d. Caspar Johann Nepomuk Scheuren (1810-1887), illustrerer ei norsk folkevise i ei utgjeving som blir publisert i Noreg? Ja, til dømes noko slik som denne litografien?: (sjå han i full oppløysing hos Nasjonalmuseet) I 1854 kom utgjevinga Norske Folkelivsbilleder, som er basert på illustrasjonar gjort av Adolph Tidemand, men ho opnar med denne arabesken som […]https://puha.no/2026/03/18/tidleg-vettekunst-scheurens-nisser/
Merry Christmas/God Jul!
I did this painting last year, but I didn't share it online at the time.
#art #christmas #jul #tomte #nisse #godjul #merrychristmas #christmascard #MastoArt
God jul! Happy Winter Solstice! Happy Hanukkah! Merry Christmas!
Mac-nisse sends you warm holiday greetings – no matter what you're celebrating!
'Dinge die mit "N" beginnen oder so aussehen ...' #FotoVorschlag