YÖK'ün istihdam odaklı MYO modeli büyük destek topluyor! Staj süreleri uzatılıyor, sanayi bölgelerinde yeni okullar kuruluyor. Bu adımlar, gençlerin iş hayatına daha donanımlı girmesini sağlayacak. Sizce bu model, mesleki eğitime bakışı nasıl değiştirecek?







