20. toukokuuta 2026, keskiviikko.
Työpäivä takana, edessä melkein neljän viikon tauon jälkeen toisen bändini treenit. Soitan siinä siis kitaraa. Amber Shadows. Meillä on kaikilla mallintavien lautojen lisäksi IEM-korvamonitorisysteemit, ja käytän sitä enimmäkseen tämän bändin treeneissä, koska ei jaksa kuskata lähetintä kahdesti viikossa treenikseltä toiselle. Toisen bändini treeniksellä voin soittaa myös vahvistimen kautta (bassoa), koska siellä ei kaikilla ole IEM:ää.
Tsekkasin juuri, että vastaanottimessa on virtaa vielä kolme palkkia neljästä, vaikka se ei ole nyt kohta kuukauteen ollut päällä, ja parit treenit takana jo sitä ennen. AA-paristojahan nuo vastaanottimet syö. Tekee vähän pahaa, kun niitä niin kuluu. Pitäisi koittaa varmaan siirtyä ladattaviin, varmasti ekologisempaa.
Pitäisi myös jaksaa kohta lähteä liikkeelle.
Illalla vielä The Boysin finaali. Tämä viides ja viimeinen kausi on kyllä ollut aika hapuileva. Kaksi ekaa olivat loistavia, mut siitä sitten on tultu tasaisesti alas. Mutta ihan mieluusti sitä on katsonut.
#iem