"The Dark Side of the Moon" was inducted into the Grammy Hell of Fame in 1999.

#pyloni #kuu #hulluus

Nyt kun on taas toivottavasti riittämiin selvitelty väärinymmärrystä Kuun "pimeästä puolesta", otan väittääkseni, että Roger Waters ei runokuvassaan ehkä puhunutkaan Kuun etäpuolesta, vaan siitä pimeästä osasta, joka "näkyy" aina puolikuun aikaan. Aivomme täydentää puolikkaan ympyräksi, ja "näemme" pimeällä alueella sen mitä mielemme kulloinkin assosioi sinne. "And if your head explodes with dark forebodings too, I'll see you on the dark side of the moon." Kertoja ei tee treffejä ystävän kanssa Kuun etäpuolelle, vaan näkee hänet omaa (vielä) valoisaa puolikastaan täydentävänä salatumpana kumppanina, toinen toistaan täydentävänä parina. Rajahan liukuu koko ajan.
#kuu #BrainDamage #DarkSideOfTheMoon #PinkFloyd #hulluus

Maailman kauhea vihreys

Uteliaisuus on tieteentekijän siunaus ja eteenpäin vievä voima, ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. Se, että haluaa ottaa syvällisesti selvää jostakin aivan fundamentaalisesta, koko kosmoksen mikro- tai makrorakenteesta vaikkapa, on hieno ja kunnioitettava tarve. Mutta entä kun se muuttuu pakkomielteeksi? Tai vielä pahempaa: entä jos se, mitä tiede antaa, se mitä löytyy, kun tarpeeksi syvälle sukeltaa, entä jos se kaikki tuntuukin väärältä? Maailmalta sellaisena kuin sen on […]

https://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/maailman-kauhea-vihreys/

Ukrainansota on maksanut pelkästään sotatantereella n. 600 miljardia euroa ja siitä on seurannut, pelkästään sotilasuhreja, yhteensä n. 1,7 miljoonaa. Paljonko se tekee per nuppi? Miettikää! 😳 #hulluus #ukrainansota #venäjänhyökkäys
Bluesky

Bluesky Social

Ei.

Juma.

Lauta.

On syyskuun yhdeksäs.

#Joulusuklaat ja #joulukarkit on jo laitettu hyllyyn.

EDIT: Tässä oli siis vain osa. Siellä oli vähän matkan päässä vielä ns. saareke, jossa oli isot läjät erilaisia Fazun konvehtirasioita. Että nämä todella ovat tätä sesonkia varten, eivät jäämää viime vuodelta.

#joulukonvehdit #konvehdit #konvehti #suklaa #karkki #joulu #hulluus

Mihkä helvetin parodiahorisonttiin mä oon tänään herännyt kun ensin on uutinen syntikalla tehdyistä äänistä hiihtokisoissa.

Sitten joku venäjälle myyvä kusimulkku pääsee uutisiin sanomaan että ei halua politisoida näitä sotahommia.

Ja nyt lukiessani uutista huumeiden salakuljetuksesta mä pysähdyn tuijottamaan artikkeliin valittua kuvaa. Siis kännykän kuvakaappausta jossa näkyy laskin. Mitä!?

Mitä helvettiä täällä tapahtuu.

#Uutiset #Hulluus

Mauno Ahosen äänellä: "Sääilmapallo, eli sondi, on löydetty Tampereen Ruotulasta. Lähden paikalle." - joskus sääpallot tulevat kilometrin päähän omasta kotipihasta ja ne voi noutaa samalla kun menee syömään lounasta. Tämä sondi oli kelvin viereisessä metsässä. #hulluus #pallo #sääpallo #sondi #tampere #sääilmapallo