Trening burde egentlig kunne skrives ut på blå resept. For #restitusjon etter skader/operasjoner kan det være en del av behandlingenen.
Men det viktigste er #forebygging og #folkehelse, som supplement til idrettspesifikk #trening. Mange #idrettslag har også avtaler med treningssentere. Hvis trening å senter er integrert del av treningen vil dette skape et dilemma for idretten som skal være mvafri, eller bør være det.
https://www.nettavisen.no/sport/idrettspresidenten-fyrer-los-mot-foreslatte-skattegrep-sjokkerende/s/5-95-3113675
#skattekommisjonen #mva

