Acte a València amb Sira Rego, Janja da Silva, Mónica Oltra i Irene Montero
@Cronica_CT 👇 .
El Jardí Botànic acull una trobada impulsada pel Partit dels Treballadors del Brasil amb la ministra valenciana d’Infància i Joventut i la dirigent de Podemos i Compromís
La cita serà este dijous a les 16 hores i reunirà diferents figures de l’esquerra en un deba...👇
https://www.cronicacampdeturia.org/2026/04/acte-valencia-sobre-lawfare-amb-sira.html
RE: https://xarxa.cloud/@jordisalvia/116373116117152201
"Haurien..." Pero els unics que s hi confronten EFECTIVAMENT son #Iran, #Hezbola i els #Houtis. I despres l #esquerra "esquisita" va i els critica perque no don "com nosaltres" (ateus, woke, marxistes...).
No, no ho son. Ells oposen LES SEVES VIDES a la barbarie israeli, i naltros nomes les nostres piulades des del sofa.
Via @selmins, rebo aquest article que m'ha sorprès gratament, i crec que fa diana:
> Per tot plegat és incomprensible com l’esquerra s’ha deixat associar a conceptes com el decreixement. [...] La realitat és que els més desafavorits no consumeixen massa, sinó massa poc. [...] Qui més pateix els estralls del canvi climàtic i la manca de regulació ambiental són els pobres i els treballadors rasos: respiren el pitjor aire...
https://www.nuvol.com/pantalles/cultura-digital/larrasada-cultural-de-les-nuclears-434821
És el que té la dreta. Plores, protestes i poses la mà.
Si fossin d'esquerres (de veritat) farien el que tu comentes, buscar-se la vida en nous mercats.
En algun lloc vaig llegir que la gent d'esquerra, la verdadera gent d'esquerra, no espera que l'estat li solucioni els problemes. Es busquen la vida per a resoldre'ls.
Ja estem prop del 70% del mínim de micromecenatge del llibre «Deixar de ser el germà xicotet de la política. Una guia pràctica per estar en primera divisió de la política municipal»
Et perdràs la recompensa? Fes la teua aportació i endú-te el llibre https://goteo.cc/carlesporcel
Si coneixes alguna altra persona o grup que li puga ser útil el llibre, per favor, passa-li aquest enllaç perquè puga participar.
#compol #psicologiapolítica #estrategiapolítica #comunicacióecologia #canviclimàtic #esquerra
2/2
Consells pràctics i senzills basats en la seua experiència com a capacitador i en altres experts. I, sobretot, en la lògica i el sentit comú.»
Et perdràs la recompensa del llibre? Tafaneja de què va i aporta en https://goteo.cc/carlesporcel
#compol #psicologiapolítica #estrategiapolítica #comunicaciópolítica #comunicacióecologia #canviclimàtic #esquerra #verds
2/2
Al llarg de febrer l’enviaré a maquetació. Et perdràs la recompensa? Fes la teua aportació i endú-te el llibre https://goteo.cc/carlesporcel
Si coneixes alguna altra persona o grup que li puga ser útil el llibre, per favor, passa-li aquest enllaç perquè puga participar.
#compol #psicologiapolítica #estrategiapolítica #comunicaciópolítica #comunicacióecologia #canviclimàtic #esquerra #verds