Neix Esquerra per Calvià, una candidatura unitària oberta a la ciutadania: «El futur l'hem de construir entre tots»

Unitat de l’esquerra calvianera. Decide Calvià, Esquerra Unida de Calvià, Sumar Illes...

Diari de Balears

Acte a València amb Sira Rego, Janja da Silva, Mónica Oltra i Irene Montero

@Cronica_CT 👇 .

#València #Política #Esquerra

El Jardí Botànic acull una trobada impulsada pel Partit dels Treballadors del Brasil amb la ministra valenciana d’Infància i Joventut i la dirigent de Podemos i Compromís

La cita serà este dijous a les 16 hores i reunirà diferents figures de l’esquerra en un deba...👇

https://www.cronicacampdeturia.org/2026/04/acte-valencia-sobre-lawfare-amb-sira.html

Acte a València amb Sira Rego, Janja da Silva, Mónica Oltra i Irene Montero

El Jardí Botànic acull una trobada impulsada pel Partit dels Treballadors del Brasil amb la ministra valenciana d’Infància i Joventut i la dirigent de

RE: https://xarxa.cloud/@jordisalvia/116373116117152201

"Haurien..." Pero els unics que s hi confronten EFECTIVAMENT son #Iran, #Hezbola i els #Houtis. I despres l #esquerra "esquisita" va i els critica perque no don "com nosaltres" (ateus, woke, marxistes...).

No, no ho son. Ells oposen LES SEVES VIDES a la barbarie israeli, i naltros nomes les nostres piulades des del sofa.

No veuràs l’alba

Creiem que no estem en guerra perquè no hi ha sirenes, racionament o soldats als carrers, però la guerra del segle XXI no necessita uniformes

Crític

Via @selmins, rebo aquest article que m'ha sorprès gratament, i crec que fa diana:

> Per tot plegat és incomprensible com l’esquerra s’ha deixat associar a conceptes com el decreixement. [...] La realitat és que els més desafavorits no consumeixen massa, sinó massa poc. [...] Qui més pateix els estralls del canvi climàtic i la manca de regulació ambiental són els pobres i els treballadors rasos: respiren el pitjor aire...

https://www.nuvol.com/pantalles/cultura-digital/larrasada-cultural-de-les-nuclears-434821

#ecologisme #esquerra #decreixement

L'arrasada cultural de les nuclears 

Després de la gran apagada, les nuclears han recuperat el prestigi amb tanta facilitat que val la pena agafar-s'hi com a símptoma d'una cosa profunda

Núvol
Dignitat, sobrietat i passió per la gent. Mujica ha sigut un dels polítics més impactants del segle. L’esquerra perd un actiu i guanya una referència. Mai va deixar de creure en la utopia. Gràcies per tot el que ens has ensenyat.
#PepeMujica #Uruguay #esquerra #socialista

@jolupa

És el que té la dreta. Plores, protestes i poses la mà.
Si fossin d'esquerres (de veritat) farien el que tu comentes, buscar-se la vida en nous mercats.

#dreta #esquerra

En algun lloc vaig llegir que la gent d'esquerra, la verdadera gent d'esquerra, no espera que l'estat li solucioni els problemes. Es busquen la vida per a resoldre'ls.

Ja estem prop del 70% del mínim de micromecenatge del llibre «Deixar de ser el germà xicotet de la política. Una guia pràctica per estar en primera divisió de la política municipal»

Et perdràs la recompensa? Fes la teua aportació i endú-te el llibre https://goteo.cc/carlesporcel
Si coneixes alguna altra persona o grup que li puga ser útil el llibre, per favor, passa-li aquest enllaç perquè puga participar.
#compol #psicologiapolítica #estrategiapolítica #comunicacióecologia #canviclimàtic #esquerra

2/2
Consells pràctics i senzills basats en la seua experiència com a capacitador i en altres experts. I, sobretot, en la lògica i el sentit comú.»

Et perdràs la recompensa del llibre? Tafaneja de què va i aporta en https://goteo.cc/carlesporcel

#compol #psicologiapolítica #estrategiapolítica #comunicaciópolítica #comunicacióecologia #canviclimàtic #esquerra #verds

2/2
Al llarg de febrer l’enviaré a maquetació. Et perdràs la recompensa? Fes la teua aportació i endú-te el llibre https://goteo.cc/carlesporcel

Si coneixes alguna altra persona o grup que li puga ser útil el llibre, per favor, passa-li aquest enllaç perquè puga participar.

#compol #psicologiapolítica #estrategiapolítica #comunicaciópolítica #comunicacióecologia #canviclimàtic #esquerra #verds