Da's toch ook alweer 20 jaar geleden.
Da's toch ook alweer 20 jaar geleden.
Hereโs a little peek at my final rendition of @MaeGodHaveMercy as a Barbie. If you havenโt watched it yet, just know that I cried a couple of times while making the intro. ๐ฅน