På stranden i dag så jeg den mest imponerende kongelys jeg har set, tror jeg. Et godt stykke over 2 meter høj og med en voldsom blomsterstand, det er sådan en imponerende plante!
Nå men beklager at det regner, jeg skal til sommerfest med 300 andre, så selvf regner det i Danmark
Det bliver hedt nok
Jeg var ved at blive van(d)vittig af dagens vejr, men valgte at tage regntøj på og gå en lang tur i silende regn. Det var dejligt!, -ikke mindst, da jeg mødte et par på tandem cykel, hvor manden iklædt solbriller og shorts tørt råber "ja det ku' være værre!" 🤣
#Vejr #Humor #Regn #Dansk #DanskerTrut #DanskSommer #Vandre #gåtur #Danmark
På Ballerup Kirketorv søndag den 6. august kl. 15-17.
Og det er ganske gratis…. 🎶 😉