🅿️ Arriba el #PARKingDay!

Enguany serĂ  el 18 de setembre i les entitats de #Palma ja ens hi podem inscriure.

El Park(ing) Day és una activitat anual lúdica d’àmbit mundial per mostrar els usos alternatius a l'aparcament de cotxes que es poden donar a l’#EspaiPúblic.

#Okupa la teva plaça! Inscriu-t'hi aquí:

➡️https://url.pangea.org/m2606pd

#Mobilitat #Sostenible #Cotxe #Carsharing #CotxeCompartit

🚴‍♀️ Sineu en Bici i a Peu fa campanya per transformar els carrers del poble.

Volen tenir més de 2 km de carrers amb prioritat per a #vianants i doble sentit ciclable.

Una iniciativa nascuda des de l'#escola per a llevar l'hàbit d'agafar #cotxe per a tot a un poble on tot és a menys de 15 minuts a peu.

Dona'ls el teu suport a @Goteo!

➡️ https://url.pangea.org/m2606gs

#Goteo #Crowdfunding #Sineu #Caminar #Bici #Sineu #Mallorca #Cotxecentrisme #Bicicleta

Seat comença la producció dels primers cotxes elèctrics a la planta de Martorell

Seat ha iniciat la producció del Cupra Raval i el Volkswagen ID.Polo, els primers elèctrics de la planta de Martorell.

betevé
Per què surt més cara l'assegurança per a cotxes híbrids o elèctrics?

Segons una anàlisi de l'OCU, les pòlisses d'automòbil a tot risc per als vehicles elèctrics són un 36 % més cares que les d'un cotxe amb motor de gasolina.

betevé
Junts denuncia que hi ha 40 punts col·lapsats pel trànsit a Barcelona i reclama mesures urgents

Junts denuncia la gestió de la mobilitat que està fent Jaume Collboni perquè ha detectat 40 punts amb col·lapses de trànsit a Barcelona i vol solucions urgents.

betevé
Barcelona i Londres: dues grans ciutats que volen retornar-ne el centre als veĂŻns

L'alcalde de Londres confessa que s'ha inspirat en la reforma de la Rambla de Barcelona per pacificar Oxford Street, una via icònica de la ciutat londinenca.

betevé
Per què no baixen les emissions als Països Catalans? “El transport n’és el responsable principal”

Baixada imperceptible d'emissions de gasos a Catalunya aquest 2025: de fet, la contaminaciĂł pel transport continua augmentant. Qui en sĂłn els responsables?

CrĂ­tic
Als panells informatius de les autopistes diu que, a #Barcelona, hi ha un episodi de #ContaminaciĂłAmbiental, i que procurem no agafar el #cotxe.
Anirem en @rodalies, oi?
Les autoescoles adverteixen del col·lapse per la manca d'examinadors

La Federació d'Autoescoles de Catalunya ha denunciat que a Catalunya hi ha més de 85.000 en llista d'espera per examinar-se, 63.000 dels quals, a Barcelona.

betevé

⛽ Amb la benzina cada vegada més cara, val la pena passar-se a un vehicle elèctric?

A @per_energia ho comparen:

➡️ https://url.pangea.org/m2603be

Però també pots evitar les despeses d'aparcament, manteniment, neteja, etc. passant-te al #carsharing. Més raons per pujar a Ecotxe!

ℹ️ https://www.ecotxe.coop/

#Mobilitat #Sostenible #Carsharing #EV #VE #Cotxe #CotxeCompartit #Energia #Petroli #Benzina

Con la gasolina cada vez más cara, ¿renta pasarte a un eléctrico o seguir pagando por repostar?

La situación internacional ha disparado los precios del litro de combustible, un contexto que nos plantea la duda de si es el momento de dar el paso al coche eléctrico.

El PeriĂłdico de la EnergĂ­a