#btw
Well, fuck.
Hundreds of AUR packages compromised
https://lwn.net/Articles/1077718/
Kijk aan:
Nederlandse Belastingdienst gaat btw-systemen toch zelf beheren. De Belastingdienst gaat ook kijken of hij andere systemen in eigen beheer kan nemen en wil rijksbreed koploper worden op het gebied van digitale autonomie: https://tweakers.net/nieuws/249050/nederlandse-belastingdienst-gaat-btw-systemen-toch-zelf-beheren.html

De Nederlandse Belastingdienst gaat de systemen om btw te innen zelf hosten en beheren. Dat zegt staatssecretaris Eerenberg in een uitgebreid plan om de fiscus digitaal autonomer te maken. De Belastingdienst gaat ook kijken of hij andere systemen in eigen beheer kan nemen en wil 'rijksbreed koploper worden op het gebied van digitale autonomie'.