#VandaagGemaakt in de Drentse #natuur. Dit is nou het comfort van een wildcamera die de beelden gewoon naar mijn huis stuurt. Een #boommarter - Martes martes - komt even drinken in het #HartVanDrenthe. Dat doen ze vaak met dit warme weer.
The beech marten was back again, prancing around the backyard looking like an oversized squirrel with the extra bushy tail. 😊
#beechmarten #marten #marter #boommarter #backyardwildlife #wildlife #nature