Sevgilim ne derse o olsun, aman tadımız kaçmasın derken bir bakmışsın aynadaki kişiyi tanıyamıyorsun. Bu aşırı uyumluluk hali fedakarlık değil, yavaş yavaş kendi kimliğinden vazgeçmektir. İnsan başkasını memnun etmeye çalışırken kendi ihtiyaçlarını susturunca ilişkideki o canlılık da sönüp gidiyor. Sen en son ne zaman sadece kendin için ...
🔗 https://doktorumol.com.tr/blog/iliskilerde-benligini-kaybetme-sendromu-nedir


