Ik ben zo blij dat de CX niet buiten staat... 😍
Paar jaar terug stond "mijn" C6 aan het eind van de staat geparkeerd toen het heftig stormde, en de dakpannen van het gebouw ernaast naar beneden kwamen. Toch mooi een deuk in de achtervleugel... Verzekering enzo, dus kostte niks, en keurig gefixt ook door onze lokale autoschadeheld Van den Berg.
Maar je houdt je schatjes toch liever binnen als het buiten spookt, nietwaar?
#onweer #Citroën #CX #youngtimer




