Die "grootste onweersbui ooit" ging vannacht over het openlucht zwembad waar ik met 30 kinderen, en nog enkele tientallen teams, in tenten verbleef.
Je snapt: het was een avontuur.
Vandaag hopelijk vooral genieten van #waterpolo van de kinders.
#storm #onweer







