Katsojat näkyivät olevan iältään sarjakuvia nuoruudessa lukeneita ja en ollut hirveän paljon muita vanhempi. Nuorisoa ei ollut katsomossa ollenkaan, heitä saattaa olla enemmän liikkeellä lauantaina #Supergirl#Valkeakoski
Ihan katsomisen arvoinen raina eli hyvin tehty rymistelyleffa. Pelkäsin etukäteen, että leffa voi olla vähän imelä tai lapsellinen, mutta vanhasta juonesta oli saatu ihan hyvä tarina #Supergirl#Valkeakoski
Eilen kävin heittämässä talviturkin entisen Leppälän koulun uimarannalla #Valkeakoski ja #Mallasvesi oli niin kylmää, että pieni pulahdus veden alle riitti ja äkkiä portaita pitkin ylös laiturille. Samana päivänä juhannuslomalle ja matkustin ekan kerran moottoritien #Lahti -ohitustunnelien kautta
Eilen jäin tarkkailemaan pönttöä hetkeksi ja sieltä pyrähti ulos naaraskirjosieppo. Taitaa olla jo aivan äskettäin kuoriutuneet poikaset pesässä? Sinitiaisia ei ole näkynyt, joten he ovat ilmeisesti siirtyneet yrittämään uusintapesintää jonnekin muualle. #linnut#Valkeakoski
Pässinmäen uuden mattolaiturin rakentaminen eteni tänään jopa vesisateessa. Laiturista tulee edellistä pienempi. Laituria on käyty katselemassa Hesasta asti, kun siellä ei ole mennyt jakeluun mattojen manuaalipesu vesistössä #Valkeakoskiwww.valkeakoskensanomat.fi/uutiset/art-...