"Je mag het snobistisch gelul vinden, maar de problematische Nederlandse lunchcultuur is allang geen kwestie van smaak meer"
-> "Nederlanders blijven stug hun zielloze en sneue bammetjes eten."
-> "De oprichters van TommyTomato vertelden me dat juist ouders uit rijkere buurten minder zaten te wachten op hun gezonde, vegetarische lunch."
-> "Eten is beschaving; een gezonde lunch kan bijdragen aan het vormen van cultuur en identiteit."
(Via @volkskrant ) #TommyTomato
https://www.volkskrant.nl/columns-van-de-dag/je-mag-het-snobistisch-gelul-vinden-maar-de-problematische-nederlandse-lunchcultuur-is-allang-geen-kwestie-van-smaak-meer~b17dc60d/









