𝗧𝗮𝗱𝗼 𝗫 𝘀𝗹𝗶𝗺𝗺𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗺𝗼𝘀𝘁𝗮𝗮𝘁 𝘁𝗶𝗷𝗱𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸 𝗳𝗹𝗶𝗻𝗸 𝗶𝗻 𝗽𝗿𝗶𝗷𝘀 𝗴𝗲𝗱𝗮𝗮𝗹𝗱: 𝗻𝘂 𝗺𝗶𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗱𝗮𝗻 €100,-
De tado° X is via tink tijdelijk flink goedkoper verkrijgbaar. Wie zijn smart home wil uitbreiden met een slimme thermostaat die goed integreert met Apple-producten, kan hier zijn slag slaan.
https://www.iculture.nl/deals/tado-x-slimme-thermostaat-tink-goedkoper/
I also moved Tado to the Homekit integration inside Home Assistant. So now it's all running locally. Tado recently dialed down the API call limit to 100 per day or so, forcing customers towards their paid subscription plan, which is just the ultimate enshittifcation move...