Jaså. Uppsala saa ilmeisesti Suomessa tehdyt raitiovaunut. Tai en kylllä yhtään tiedä millainen yrityshimmeli Škoda on, mutta kyllä tuossa sanotaan että olisivat Škoda Transtechin hommia.
Jaså. Uppsala saa ilmeisesti Suomessa tehdyt raitiovaunut. Tai en kylllä yhtään tiedä millainen yrityshimmeli Škoda on, mutta kyllä tuossa sanotaan että olisivat Škoda Transtechin hommia.
No voi ny... Fart-ikka
Miksi paikallismedioilla on aina kauhea tarve saada väkisin väännetttyjä "virallisia" kutsumanimiä.
Tässä kohtaa, jos yleisöä haluaa aktivoiva, voisi ennemmin kysellä vaikka mitkä asiat tulevissa työmaajärjestelyissä eniten huolettaa. Sitten lehti voisi niistä tentata raitiotien rakennusallianssia, niin järjestelyt saattaisivat tulla jopa paremmikisi kuin muuten.
Suuret kiitokset Tampereen Raitiotie Oy! ❤️ Kyseinen maalaus pääsee uuden toimiston seinälle.
#teijakosenius #tampereenraitiotie #ratikka #tampereart #tampere
Onnea ratikasta, Turku.
Samalla kannattaa pitää odotukset pieninä.
(Tämän muistutuksen teille tarjosi: Tampere-jengi.)