💸 I si haguessis de pagar un impost per cada quilòmetre recorregut amb cotxe elèctric?

Al Regne Unit ja s'ho plantegen.

❓ Si cada vegada hi ha menys cotxes que comprin benzina, com es pagaran les carreteres?

Al @per_energia:

➡️ https://url.pangea.org/m2511pe

#Mobilitat #Sostenible #Fiscal #Impost #Carretera #Aparcament #EspaiPúblic #Cotxe #CotxeElèctric #VE #Peatge #Benzina #Petroli #CO2 #Energía

ÂżY si tuvieras que pagar un impuesto por cada kilĂłmetro recorrido con tu coche elĂŠctrico? En Reino Unido se lo plantean

El Reino Unido planea un impuesto de 3 peniques por milla para vehĂ­culos elĂŠctricos en 2028, generando debate sobre su impacto y equidad fiscal.

El PeriĂłdico de la EnergĂ­a