#nemlogin kører da helt af r... til lige nu.
Nu har jeg forgæves forsøgt at logge ind på digital post hele dagen, og så viser det sig at nogen har lavet en brøler så man ikke kan logge ind med firefox. Problemet bliver angiveligt først løst i uge 10. 😒
🔗 https://www.version2.dk/artikel/log-problemer-med-mitid-kan-ikke-lade-sig-goere-nemlog-fra-firefox
Det er som at være tilbage i 90'erne.
/cc [ #NemLogin | #MitID | #DigitalPost | #ITpol | #DKpol | #udkantscomputerbruger ]