#nemlogin kører da helt af r... til lige nu.
Nu har jeg forgæves forsøgt at logge ind på digital post hele dagen, og så viser det sig at nogen har lavet en brøler så man ikke kan logge ind med firefox. Problemet bliver angiveligt først løst i uge 10. 😒

🔗 https://www.version2.dk/artikel/log-problemer-med-mitid-kan-ikke-lade-sig-goere-nemlog-fra-firefox

Det er som at være tilbage i 90'erne.

/cc [ #NemLogin | #MitID | #DigitalPost | #ITpol | #DKpol | #udkantscomputerbruger ]
Log-in-problemer med MitID: Kan ikke lade sig gøre via NemLog-in fra Firefox | Version2

»Vi er opmærksomme på, at der er en fejl i forbindelse med login via NemLog-in fra en Firefox-browser. Fejlen er meldt ind til leverandøren, som forventer at løse den i uge 10,« lyder det i et skriftligt svar fra Digitaliseringsstyrelsen.

Version2
@tbhdk Hvis så den sidste side på #BorgerDK inden #NemLogin var en med en pæn URL, i stedet for en med to UUIDer, ville jeg overveje at bogmærke den. Nu er det bare gak-gak.